BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 13, 2012

new entry..bacalah...

salam peeps...


hai..hello....lama giler x update blog nih...boring dh tgk blog ni sbb xde cerita baru kan...hehehe...nak wat camno..si penulis nye sgt malas....sibuk dgn facebook n family matters....
so today...setelah sekian lamanye baru ler nak menaip sepatah dan berpatah-patah kata...

entry kali ni aku nak story pasal kehadiran org baru dlm my sweet family...yeeeeaaaaaaa....yes! im preggy again...for the 4th time...and now aku dh 30wks...wahhh..kejap je kan....dah scan dah...resultnye...nxt time aku share k......hehehe...skrg ni...aku tgh dup dap dup dap nak memikirkan time nak bersalin nanti....walaupun dah ada experience bersalin secara c-sec dan normal...tp still aku takut nak face...ermm....harapan yg tinggi menggunung ni harap dipermudahkan segalanye.....doakan keselamatan dan kesihatan kami....:)

masa aku nak bersalin normal...tasbih Nabi Yunus a.s selalu di mulut...sgt bagus dalam apa jua keadaan...korang pun bole amalkan.....

" Laa ilaaha ilaa Anta Subhaanaka inni kuntum mina'zhzhaalimin ".

Ertinya : Tiada Tuhan melainkan Engkau, Maha suci Engkau. Sesungguhnya aku adalah dari
orang-orang yang aniaya. ( al-Anbiyaa 87 )

0 comments: