BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 25, 2012

sf beauty

assalammualaikum peeps...


how's ur day?...sf beauty produk...ape tu?haa..kalau nak tau itulah produk terbaru yg aku guna..
oppss....OMG..(muncung sikit mulut buat duck faces ala2 nur feetri singaporean gerl tu) uhuks uhuks ahaks...hahaha..
hokay hokay hokay...meh aku nak cite sikit pasal produk ni....
memulanye aku tgh sedih memikirkan kulit muka aku yg semakin kering kusam xbermaya dan kesan jeragat yg semakin menebal...ermm...maklum lah..dah masuk 30++ ni kan haa...
tetibe dtg la ofcmate aku ni mempromote produk ni kt aku sbb adik die dah pakai dan mmg nampak kesannye la...aku pun tanpa berlengah lg terus la mengorder...masa tu seminggu puasa 2012 eceh..
bile dapat jer produk ni aku pun terus pakai...setnyer senang jer ada 3 brg.sabun cuci muka, krim siang krim malam..aku amik set normal skin sbb kulit aku xde masalah sgt...ada gak set utk kulit sensitif..pada korang yg ada masalah jerawat..bole cuba guna produk ni tapi amik yg set utk kulit sensitif...
ok...bile aku dah guna produk ni...mmg ada rasa kelainan..masa mula2 pakai sabun cuci muka tu..muka rasa tegang sikit...lepas tu pakai krim siang muke aku rasa macam gatal2 sikit...lepas tu bile malam pulak dah cuci muka pakai krim mlm rasa macam pedih sikit..tapi kawan2 JANGAN risau...sbb effectnyer tidak pada semua org...ikut kulit masing2...kalau ada yg rasa mcm aku rasa..apa yg perlu kita lakukan adalah..stop dlm 2-3 hari penggunaan krim malam...lepas tu bile dah pakai balik..rasa gatal dan pedih dah hilang..cuma krim siang dan sabun pencuci  je mmg kene guna setiap hari sebagaimana arahan penggunaan dah sarankan...mcm aku ni selain gatal dan pedih..kulit menggelupas halus tp xde la ketara..lepas seminggu hingga 2 minggu guna...kulit muka aku pun mula la nampak halus lebih putih dah x kering....kesan jeragat pun dah kurang...dan yg paling aku rasa mmg berbaloi pakai produk ni bile ramai dah yg tegur...dan ramai pulak kawan2 ofc guna...paling bile ada yg ingat umur aku baru 25++...below 30's...hehehe...bukan nak bangga diri..tapi itulah yg terjadi...
yg aku cite based on my experience using this product..waduhh   speaking pulak eh..hehehe...so, pada uolls yg teringin nak cuba produk ni sila tinggalkan komen dan bg email address ya....
aku ni xla cantik tapi bile dapat kulit yg cantik mmg satu kepuasan..hehehe...


set sf beauty normal skin.
setelah 2 bulan menggunakan sf beauty.

0 comments: